Pages

10.24.2008

window xp : lupa password

Pernahkah anda hadapi masalah lupa kata laluan??? bukan anda sahaja malah saya pun turut sama. Masalah ini juga berlaku kepada juruteknik kerana pelanggan tidak memberi katalaluan atau password. jadi untuk penyelesaian yang terbaik terpaksa ceroboh atau hack untuk memasuki pc tersebut. Banyak kaedah yang boleh digunakan antaranya



menggunakan arahan command prompt atau sesuatu perisian. Bagi memudahkan kerja saya menggunakan perisian Pc login now utk reset password tersebut. Tahukah anda dalam masa yang singkat anda boleh memasuki pc tersebut!!!!


Bagi mendapatkan perisian tersebut sila dapatkan di sini.



Notes :
Disebabkan perisian ini pengalaman kali pertama saya membuat burn secara file iso dan memahami konsepnya bagaimana membuat burn file secara iso. Alhamdulillah terus dapat dan jayanya. Dapatkan perisian utk burn file iso di sini.



6 comments:

  1. assalamualaikum....
    saya nak tanya satu masalah nie....
    camna kita nak bypass password sesuatu website yg disekat....?

    masalah nie berlaku kat opis saya....terlalu bnyak website yg disekat sampai kdg2 ssh untuk kita nak dapatkan maklumat...

    harap dapat memberikan pertolongan...

    ReplyDelete
  2. waalaikumussalam...

    boleh tak saya tahu opis kat tempat awk flow capaian internet dia mcm mana ?? biasanya sesuatu organisasi akan blok web menggunakan server atau perisian tertentu.. memang sukar untuk bypass sekiranya anda hanya menggunakan pc client.. kerana biasanya ia di control oleh server...

    ReplyDelete
  3. ada cara lain selain cara di atas?

    ReplyDelete
  4. salam nk tnye mcmne nk block web site lucah @ yg ada unsur2 negatif?sy dh gune internet filter tp x m'jdi pn

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum waramatullahi wabarakatuh mari lah kita menuju kejayaan

    ReplyDelete

Statistik Blog

Jumlah Posting dan Komentar Blog buah artikel telah ditulis
buah komentar masuk

Widget edited by Harri