info technology, software, programming, computer, hardware, open source, linux, windows, trick dan tips, tutorial,isu semasa dan segala pengalaman ku lalui...
10.29.2008
tags lady-111-nas
Name : neoryzer
Sisters : 1
Brothers : 6
Shoe size : 7
Height : 175cm
Where do you live : kelantan
Have you ever been on a plane : x kira pun...
Swam in the ocean : pernah gak... suka berenang :)
Fallen asleep at school : tido2 ayan...
Fell off your chair : pernah... baru je.. kat opis huk3... (ada kakak tgk tp nasib baik dia dah kahwin huk)...
Sat by the phone all night waiting for someone to call : hp tunggu kite..
Saved e-mails : da..
What is your room like : bersih... luas dan selesa... kemas...
What’s right beside you: xde org...
What is the last thing you ate : pisang dan buah kurma.. sarapan pagi sblm pegi keje...
Ever had...Chicken pox : x...
Sore throat : tekak slalu rasa kering... so slalu mnum air byk2..
Broken nose : xde2...
Do you believe in love at first sight : yup... pernah alami ahaks...
Like picnics :suka2... lg2 dengan kawan2 sambil bakar ayam :)
Who was/were...The last person you danced with : x..
Last made you smile : ya.. jumpa org senyum la(senyuman itu sedekah)
You last yelled at : x..
Today did you...Talk to someone you like : pagi2 lg mcm mana nk jumpa.. memang xkan jumpa hr ni...
Kissed anyone : tunggu kahwin ler.. nak kiss baby pun sik da...
Get sick : rasa x sihat ckit je..
Talk to an ex : xde x.. z ada la!!!
Miss someone : family.. my town...
Who do you really hate: xnak membenci org...
Do you like your hand-writing : suka.. lg2 tulis da org tgk kui3...
Are your toe nails painted : x..
Whose bed other than yours would you rather sleep in : mana2 pun ok asalkan selesa...
What color shirt are you wearing now : putih ala gelap ckit..
Are you a friendly person : kl kenal.. xkenal kurang la ckit..
Do you have any pets : x.. laptop aku ni la pets kot..
Do you sleep with the TV on : membazir tu!!!
What are you doing right now : keje la.. jawab tags ni(panjang da tag ni!!!!)
Can you handle the truth : i'm try..
Are you closer to your mother or father : mother
Do you eat healthy : kurang minum ais dan elak makanan yg x elok...
Do you still have pictures of you & your ex : x xde.. z ada...
If you’re having a bad day, who are you most likely to go to : laptop.. tido.. tgk pemandangan warna hijau...
Are you loud or quiet most of the time : mmm...
Are you confident : tgk masa dan tmpt dan tujuan la...
5 things I was doing 10 years ago
1) keje
2) belajar
3) belajar
4) belajar
5) belajar
5 things I would do if I were a billionaire
1) bawa family pegi haji..
2) berikan kepada org2 susah dan memerlukan..
3) buat masjid atau buat apa2 utk kebaikan org...
4) beli utk keperluan diri cam kete.. rumah.. kebun... kahwin :)
5) simpan tuk masa dpan...
5 of my bad habits
1) mudah simpati pada org...
2) fokus kurang..
3)
4)
5)
5 places I've lived/living
1) tanah merah,kelantan
2) dungun, terengganu
3) kuala terengganu, terengganu
4) seberang perai,pinang
5) sebauh,bintulu, sarawak
siap gak akhirnya :)..
siap balas tag kul 7:43 am....
9.12.2008
tag dari Kiara

Saya mengucapkan jutaan terima kasih kpd kiara kerana sudi beri tag kepada saya.. sebenarnya saya ingin mengelak drpd posting yg tidak berkaitan dgn teknikal namun tag ni merupakan satu pemberian saya postkan juga. Saya rasa terharu kerana inilah kali pertama saya menerima tag dari blogger. tag ni juga penting untuk membuat promosi sesuatu blog... thanks ya Kiara...
Bab nak bagi tag ni susah ckit.. hmmm... lama2 berfikir akhirnya saya nk bagi tag kat
farah..
mengapa saya pilih dia?? kerana saya ada baca blog dia pasal duit raya. oleh kerana saya xleh beri duit raya maka saya bagi tag heeeee....
Please follow this step:
*Copy the picture and post it at your blog.
*Find victim to be tagged.
*Leave message at their blog that you've tagged them.
*And the last step is, put your URL after my URL
List of collected URL:
# http://antownholic.blogspot.com
# http://reskitrianto.blogspot.com
# http://bashrie.blogspot.com
# http://juzzyouandme.blogspot.com
# http://tulangikankewl.blogspot.com
# http://p-g-e-4-6.blogspot.com
# http://www.fizzonline.co.cc
# http://ezanyempires.blogspot.com
# http://rheascarlet.blogspot.com
# http://kimsdebest.blogspot.com
# http://kidilara.blogspot.com
# http://neoryzer.blogspot.com
Bagi memudahkan anda copy saya telah Buat code di bawah ini... anda hanya perlu copy dan paste pada blog anda semasa membuat posting
Statistik Blog
buah komentar masuk
Widget edited by Harri