Pages

2.10.2009

masalah internet

Bermula dari tengahari semalam sehingga pagi ini masalah internet berlaku di office saya berkerja. Syukurlah akhirnya selesai jugak masalah ini. Petang semalam lagi saya selesaikan masalah ini namun tidak berjaya. tetapi pada pagi ini dengan rahmat dan keizinan Allah akhirnya berjaya jugak. Setelah aku reset dia punya router (billion) petang semalam selepas itu kita perlu setting semula. tetapi aku dah lupa dia punya configure dia terutamanya username dan password. Pagi2 lagi aku pun mencari la file dalam word yang mengandungi tutor untuk configure router ni dan akhirnya aku berjaya jumpai jugak.Petang semalam dan cari tetapi tidak jumpa dan aku configure jugak dan gagal...

Selepas jumpa tutor tersebut dan aku pun setting dengan jayanya.. syukulah.. lain kali kena simpan baik2 dokumen cam ni.. kalau x menyusahkan dan menimbulkan masalah. router ni akan buat hal la dalam setiap tahun. tahun lepas pun macam tu gak. tahun ni baru sekali ini saja.harap2 lain kali x buat hal lagi.

Bookmark and Share









No comments:

Post a Comment

Statistik Blog

Jumlah Posting dan Komentar Blog buah artikel telah ditulis
buah komentar masuk

Widget edited by Harri