Pages

9.25.2008

selamat menyambut hari raya

selamat menyambut hari raya kepada umat islam seluruh dunia..

kesempatan ini saya menyusun sepuluh jari memohon kemaafan dari hujung rambut ke hujung kaki andai ada salah silap... terkasar bahasa yg di gunakan dalm blog ini dan ada yang menyinggung perasaan dan sbgnya....

kesempatan ini saya nk bg kat raya kepada blogger-blogger dan yang mengenali saya.


Ni antara senarai blogger yang saya ingat dan sekiranya sy terlupa sy mohon maaf dan anggaplah pemberian ini drpd saya walaupun sy x nyatakan...


Penulisan baca selanjutnya bermula disini

1 comment:

  1. thanks neoryzer..farah dah tampal kt blog.. singgah2la ek.. btw selamat hari raya!

    ReplyDelete

Statistik Blog

Jumlah Posting dan Komentar Blog buah artikel telah ditulis
buah komentar masuk

Widget edited by Harri