Pages

9.26.2008

bercuti dan balik menyambut hari raya

Sukacita dimaklumkan bahawa sempena hari raya ini ingin Saya mengumumkan dan mengistiarkan (mcm umum raya la plop :)) sebagai Tuan rumah blog di bahawasanya esok saya mula bercuti.. tengahari ini bermulanya perjalanan saya dari bumi borneo ini ke kelantan... Saya mengambil cuti lebih kurang 2 minggu.. so saya mohon maaf kerana blog ini tidak dapat di update selama saya bercuti... saya kembali berkhidmat utk negara tercinta dan utk bangsa pada 13.10.2008 bersamaan dgn 12 syawal.. dengan itu saya mengucapkan kpd semua umat islam selamat bercuti kpd yang bercuti dan selamat menyambut hari raya... hati-hati di jalan raya... hati-hati dengan manusia2 kerana musim raya ni mcm2 la ragam manusia nk dapatkan duit.. semoga Allah selamatkan kita dan perjalanan kita dimudahkan-Nya...


Penulisan baca selanjutnya bermula disini

No comments:

Post a Comment

Statistik Blog

Jumlah Posting dan Komentar Blog buah artikel telah ditulis
buah komentar masuk

Widget edited by Harri