Pages

8.13.2008

utiliti Kecemasan

Utiliti kecemasan sangat penting kepada pengguna komputer ini kerana bila anda menggunakan komputer sudah pasti anda akan menghadapi virus dan pelbagai ancaman lagi. Kebiasaannya bila komputer anda di serang oleh virus dia memberi banyak kesan. Antaranya virus tersebut akan disable fungsi taskmanager, regedit dan msconfig. Dengan adanya utiliti kecemasan anda tidak perlu risau sekiranya fungsi taskmanager,regedit dan msconfig disable. Ini kerana dengan utiliti kecemasan membolehkan


anda menggunakan taskmanager,regedit dan msconfig. Bagi menggunakan utiliti ini anda perlu install dahulu di komputer anda. Setelah di install utiliti ini terletak di C iaitu dalam folder C:\EmergencyUtils. Dalam folder tersebut mengandungi file taskmanager,regedit dan msconfig.

Jadi saat task manager disable sewaktu anda tekan pada keyboard ctrl+alt+del, anda tidak perlu risau ini kerana anda hanya perlu klik pada file yang terkandung dalam C:\EmergencyUtils di install tadi. Begitu juga pada fungsi regedit dan msconfig.


Download utiliti kecemasan






No comments:

Post a Comment

Statistik Blog

Jumlah Posting dan Komentar Blog buah artikel telah ditulis
buah komentar masuk

Widget edited by Harri