Pages

6.10.2008

gambar tiada dipaparkan pada browser

Pada hari ni aku terima 2 soalan dari kawan aku kenapa gambar tidak dipaparkan pada browser. aku pun pelik kenapa jadi macam tu.pelik???? pikir punya pikir last2 aku try dan error. akhirnya dapat gak.. masalah ini berlaku pada browser yang mengunakan IE. so xnak bg fening2 aku pun setting restore default pada browser IE. Punca masalah ini berlaku kemungkinan ada tersilap setting.

Langkah kerja :


  • pergi ke tools->internet option->advanced.
  • kemudian klik Restore defaults.



senang je kan...

Kalu ada apa2 masalah bg tau je. Kalu ada masa dan sy tahu jawab insyaAllah saya jawab.




No comments:

Post a Comment

Statistik Blog

Jumlah Posting dan Komentar Blog buah artikel telah ditulis
buah komentar masuk

Widget edited by Harri