Pages

9.05.2010

skype : tool untuk berkomunikasi online

Salam,

Skype ini merupakan tool atau alat yang memudahkan orang ramai untuk berkomunikasi seperti membuat video call, chating dan panggilan antara komputer dengan komputer. Tool ini telah banyak digunakan oleh peniaga secara online dan pengguna-pengguna internet untuk berkomunikasi jarak jauh.. malah syarikat-syarikat pun menggunakan tool ini untuk berkomunikasi dengan pelanggan..

Apa yang menarik tool ini menyediakan perkhidmatan yang free... ia berbayar jika anda call menggunakan tool ini jika call ke hp mobile anda... apa yg paling saya seronok dengan menggunakan tool ini suara kita bercakap dapat di dengar dengan jelas dan tidak delay atau lagging... Saya telah menguji tool ini dengan berkomunikasi dengan kawan saya dari Australia....

so, sempena raya ini anda boleh berkomunikasi dengan insan tercinta yang jauh dengan menggunakan tool ini secara video call... kepada si suami dan isteri yang berkahwin secara PJJ boleh la menggunakan tool ini dan boleh buat video call gitu... tapi ingat jangan wat aksi-aksi x elok dan aksi-aksi panas plak ye nant tersebar saya tidak bertanggungjawab k... jgn lupa add skype saya username neoryzer85 k !!! nant leh kita sembang2 puas...

jom klik di sini untuk daftar.

Do amazing things for free

  • Voice and video calls to anyone else on Skype
  • Conference calls with three or more people
  • Instant messaging, file transfer and screen sharing







No comments:

Post a Comment

Statistik Blog

Jumlah Posting dan Komentar Blog buah artikel telah ditulis
buah komentar masuk

Widget edited by Harri